- Мәдениет
- 26 Мамыр, 2015
Жарнамадағы тіл мәдениеті
Бүгінде тіл мәселесіндегі түйткілдердің бірі – ол жарнамадағы тіл сауаттылығы. Жарнамалардағы тілбұзарлық мемлекеттік тілге өз зиянын тигізіп отырғанын айтпасқа болмас. Не істеу керек? Қандай шараларды қолға алу керек? Осы сауалды арқау еткен келелі жиын А.Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институтының ұйымдастыруымен Алматы әкімдігінде өтті.
Өзекті мәселеге пікір білдіріп, ой қозғау үшін жиынға тіл мамандары, қоғамдық ұйым өкілдері, тілжанашырлары қатысып, дөңгелек үстел басында жарнама тіліндегі кемшіліктерді талқыға салды.
Алматы қаласы Тілдерді дамыту мұрағаттар және құжаттама басқармасының басшысы Мамай Ахетов күн тәртібіндегі мәселеге орай басқарма тарапынан атқарылып жатқан жұмыстарға тоқталды. Ол жарнаманы заң арқылы реттеу, жарнама берушінің мемлекеттік тілге деген құрметін арттыру және т.б. мәселелерге байланысты өз пікірін білдірді. «Мэлс Ержанов» жеке қорының директоры, өнертанушы Земфира Ержанова бұқаралық ақпарат құралдарында жарнамадағы орфоэпиялық, стилистикалық қателерден мысалдар келтіріп, өзекті пікірлерін ортаға салды. Алматы қалалық Сәулет және қала құрылысы басқармасы басшысының орынбасары Жанат Айтілеу іс-қағаздары мен жарнаманың барлығы алдымен мемлекеттік тілде жүргізілу керектігін тілге тиек етті. Сонымен қатар мемлекеттік тілде жазылатын жарнаманың сауаттылығына көңіл бөлу қажеттігін айтты. Жиынға қатысқан Алматы қалалық Тілдерді дамыту басқармасы басшысының орынбасары Жаңабай Қайсенов, А.Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты ономастика бөлімінің меңгерушісі, филология ғылымының докторы Қыздархан Рысберген, Алматы қаласы Әділет департаментінің бас маманы Нұралы Шахабаев жарнамадағы тілге байланысты өздерін толғандырған мәселелердің заң жүзінде шешілу жолдарына назар аударды.
Нұрлан Құмар
488 рет
көрсетілді0
пікір